divendres, 9 d’octubre del 2009

Bye bye Ballaré!

Per culpa de la crisi, moltes jugadores de bàsquet es veuen obligades a deixar l’equip on han jugat tota la vida i marxar a altres clubs. Aquest és el cas de l’Alba Ballaré, una vallenca de 22 anys que després de jugar 12 anys al CBValls ara viu una nova etapa al Sant Adrià de Barcelona. “Pel tema de la crisi el CBValls no ha pogut sortir a lliga femenina 2 i jo no em volia quedar a Copa Catalunya. Jo volia LF-2!” explica l’Alba a través d’una entrevista feta pel blog. A més, afegeix: “tampoc no em suposa cap molèstia anar cada dia fins a Barcelona perquè m’agrada. És la lliga que vull”.

La veritat és que el CBValls té la impotència de voler contractar jugadores de fora amb nivell, però la crisi li para els peus. Per aquest motiu, enguany el club es veu obligat a jugar a Copa Catalunya veient com moltes jugadores emigren a altres equips com l’Alba, o l’Eva Vilarrubla de 25 anys que ha marxat al País Basc. Lluny queda l’ascens a LF-2 aconseguit l’any 2008 al Joana Ballart, després de quedar primeres a les fases d’ascens.

Tot i així, no tot són tristeses per l’Alba. Fa un mes i escaig que s’ha incorporat a l’equip i ja ha aconseguit ser una jugadora clau per guanyar la lliga catalana de LF-2. “La forma de treballar és diferent. Allí tan l’entrenador com els preparadors físics saben el que cal fer en cada moment”, ens diu l’Alba. A més, tal com explica l’entrenador del Sant Adrià, Lluís Túnez, és una jugadora polivalent i una de les millors triplistes de la lliga. Una veritable llàstima perdre aquesta figura del bàsquet a Valls, però des d’aquí t’envio la meva enhorabona!

2 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Es van deixar perdre una bona jugadora aquests del Valls... A més, he sentit que no va rebre gaire bon tracte quan va tocar l'hora d'anar-se'n. Segur que l'hi anirà molt millor al Sant Adrià com ja s'està demostrant...

    Força alba!

    ResponElimina